18.09.2011

Pierwsze jesienne zakupy

sweter, rajstopy H&M
Jesień zbliża się wielkimi krokami i czas zaopatrzyć garderobę w cieplejsze rzeczy. Niedawno zrobiłam przegląd w szafie i okazało się, że brakuje mi sweterków. Będąc w Niemczech postanowiłam kupić coś z nowych, jesiennych kolekcji. Oczywiście, najlepiej było kupować letnie ciuchy, bo były świetne przeceny.
Kilka fajnych rzeczy udało mi się zakupić. 
Skusiłam się na ten sweter i rajstopy. Trzeba będzie coś jeszcze dokupić, ale to powoli. Torebka oraz dżinsy już są i w tym tygodniu wybieram się po buty. Kolekcjonowanie garderoby na jesień trwa :)

3 komentarze:

  1. fajny. mi też brakuje niektórych rzeczy na jesień-zimę, ale jak na razie brakuje mi funduszy na zakupowe szaleństwo. :PP

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie że się ułoży, co ma się nie układać ;) A ja już jesienną garderobę mam nabytą i mam z głowy :D Uwielbiam te h&m-owe sweterki ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. pokaż inne ciuszki co tam kupiłaś. kocham h&m :D fajny sweterek

    OdpowiedzUsuń