4.01.2013

Słoik dobrych wspomnień

Pierwsze dwa dni na uczelni w nowym roku już za mną. Wczoraj było krótko, tylko niemiecki, ale za to dzisiaj o wiele dłużej i to jeszcze przed komputerem. Pod koniec byłam już trochę zmęczona, szczególnie moje oczy... Poza tym, pogoda w ogóle zimy nie przypomina. Prawie 10 stopni, wietrznie i pada. Ciekawe czy i kiedy będzie jeszcze śnieg.

Dzisiaj chciałabym napisać o ciekawym projekcie, o którym dowiedziałam się u whiness i Magdy.
Słoik z dobrymi wspomnieniami. Brzmi interesująco? Wszystko jest bardzo proste. Każdego dnia zapisujemy na karteczce dobre wspomnienie, nieważne jakie, drobiazg czy coś bardziej wyjątkowego, i wrzucamy do słoiczka (szkatułki/pudełka). 31 grudnia otwieramy, wyciągamy i czytamy.
Ja bardzo chętnie przyłączyłam się i już mam swoją szkatułkę, a w niej pierwsze dobre wspomnienia.
Czy ktoś jeszcze ma ochotę dołączyć? :-)

Dobrego weekendu z dobrymi wspomnieniami. Dobranoc!

11 komentarzy:

  1. Cieszę się, że tak dużo nas postanowiło założyć taki "słoiczek" :))

    OdpowiedzUsuń
  2. też założyłam :)
    pozdrawiam ciepło,
    szana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Już dzisiaj czwarta karteczka wylądowała w moim słoju szcześcia! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że to naprawdę staje się popularne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł! Może ja też się przyłączę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawy słoiczek, szkoda że nie mam tyle samozaparcia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł:) dzięki za podpowiedź.
    www. opencooking.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. ja juz założyłam słoiczek, to jest świetny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. pomysł ze słoiczkiem wspomnień jest naprawdę świetny. może sama wezmę sobie w nim udział;D

    OdpowiedzUsuń
  10. oooo super pomysł! :) lepsze niż pamiętnik, tylko czasem nie ma się czasu na te wspomnienia :) ale będę pisać i te złe, wtedy zobaczę, jak się zmieniłam :) bo jak na razie to staram się wydorośleć :P

    OdpowiedzUsuń