20.11.2014

Na papierze tworzę

Oprócz pieczenia ciast i ciasteczek, lubię też rysować, o czym co jakiś czas tutaj wspominam. Choć od dłuższego czasu mam zastój, bo jakoś nie potrafię się porządnie zebrać i znów tworzyć. Dopadł mnie totalny brak weny, ale czuję, że to już mija i wezmę ołówek do ręki. Dlatego chciałabym się podzielić kilkoma rysunkami, które powstały kilka lat temu. To także dla mnie samej rodzaj motywacji, bo widzę i wiem, że potrafię narysować.

Na samym początku pisania bloga zamieściłam kolaż składający się z kilku prac, m.in. był tam portret, który dziś pokazuję. Wszystko było w dość małym rozmiarze i postanowiłam pokazać każdy z rysunków osobno i wyraźniej.
Portret przedstawia aktorkę Rachelle Lefevre, która wcieliła się w postać Victorii, wampirzycy w sadze "Zmierzch". Narysowałam to w czasie, kiedy był największy szum wokół całej sagi, którą i ja lubiłam.
Zazwyczaj używam tylko ołówka, ale czasami mam ochotę na kolory, czym najczęściej denerwuję samą siebie. Dobieranie odpowiednich kredek... zawsze chcę, aby barwy przeze mnie użyte jak najbardziej odpowiadały oryginałowi. To chyba dążenie do perfekcji ;-).

9 komentarzy:

  1. pięknie! nie mogę oderwać wzroku, masz talent <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudownie! Gratuluję i zazdroszczę takiego talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem - masz talent! :) Czekam w takim razie na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ją znam z "Pod kopułą" :)
    Piękny ten rysunek, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ciężko się czasem zmotywować, wiem coś o tym ;) ale szkoda marnować takiego talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Great work!!!
    would you like to follow each other? let me know...I always follow back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń