23.08.2015

Krótka wizyta na granicy

polsko-niemieckiej. Cieszę się z tego gdzie mieszkam, bo mogę jeździć na takie krótkie, jednodniowe wycieczki do naszych zachodnich sąsiadów. Tego roku to już druga wizyta, a możliwe jeszcze kolejne :-).
W miniony czwartek spędziłam kilka godzin w Słubicach i we Frankfurcie nad Odrą.
Przerwa na lunch ;-). Jak ja dawno nie byłam w McDonald's... A najlepiej świadczy o tym fakt, że nawet nie wiedziałam o zmianach w obsłudze i wyglądzie, haha. Miałyśmy z mamą lekkie zdziwienie na twarzach.
Susza widoczna w wielu miejscach. Takiej Odry jeszcze nie widziałam.
Owocowa przekąska na orzeźwienie w bardzo ciepły dzień :-). Ananas, dwa rodzaje melona i winogrona, mniam!
Kilka słodkości przywiezionych ze sobą. Moje uwielbienie owoców leśnych nie zna granic ♥

7 komentarzy:

  1. Zazdroszczę piekielnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę, a tak Koala Mix to jest kakao? To są jakieś zmiany w obsłudze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są ciasteczka w kształcie misiów koala z nadzieniem mlecznym ;-).
      Tak, zmieniło się nieco zamawianie. Osobno jest kasa, przy której po złożeniu zamówienia dostaje się paragon, a na nim numer zamówienia. Obok wisi ekran, na którym wyświetlają się kolejno numery zamówień i kiedy wyświetli się nasz jako gotowy, podchodzi się odebrać.
      Nie wiem od kiedy tak jest, ale to pewnie ja jestem w tyle i do tej pory nie miałam o tym pojęcia, haha.

      Usuń
    2. A to widziałam :) myślałam, że jeszcze coś pozmieniali nowego.. Tęsknię za starym, "dobrym" MC, a jak bd w NIemczech lub będziesz miała w Polsce okazję to kup ich kakao lub napój truskawkowy :)

      Usuń
  3. Pięknie! Odra rzeczywiście sucha jak nigdy! A te słodkie cudeńka to ci PORYWAM! :P

    http://worshipingmornings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowności!? Nie wiem co fajniejsze fotorelacja czy te słodkości co dorwałaś!

    OdpowiedzUsuń