29.05.2011

29 maja 2011

Niedawno wróciłam z kina. Wybrałam się z bratem na "Piraci z Karaibów: Na nieznanych wodach". Świetny! W ogóle, dopiero kilka tygodni temu oglądnęłam wszystkie trzy części Piratów. Nie wiem dlaczego, ale jakoś wcześniej nie interesowały mnie te filmy. Aż tu przy okazji premiery czwartej części w telewizji puścili poprzednie i postanowiłam obejrzeć. Spodobało mi się, naprawdę mi się spodobało. Wpisuję Piratów z Karaibów do moich ulubionych filmów :) Johnny Depp w roli kapitana Jacka Sparrowa jest genialny.

Wracając jeszcze do dnia wczorajszego. Zakupy w Kauflandzie udane, a nawet bardzo. Oczywiście jak to ja i moja mama, zawsze nabierzemy za dużo, a później do domu nie możemy dotrzeć ;) Kupiłam kilka rzeczy, których nie mogłam znaleźć w innych pobliskich sklepach. Udało mi się dostać czekoladowe kulki Maltesers, których poszukiwałam od jakiegoś czasu. Uwielbiam je, to jeden z moich smaków z dawnych lat. Tak samo jak gwiazdki Milky Way, ale tych niestety już nie ma u nas w sprzedaży. Jednak wiem, że są dostępne na aukcjach i w sklepach internetowych, a także za granicą. Niedługo będę je mieć ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz