7.08.2011

Pancakes z borówkami

Jak dobrze, że wciąż można dostać borówki :) Jadłam same, z płatkami, a dzisiaj dodałam do pancakes. Były już w wersji klasycznej, z malinami i teraz przyszła kolej na borówki. Niedzielne poranki zasługują na takie śniadania.

Klasyczne pancakes z borówkami
przepis z bloga Kuchnia Agaty 

2 szklanki mąki
2 jajka
2 łyżki cukru (dałam wanilinowy)
1 szklanka mleka
1/2 szklanki maślanki
1/2 łyżeczki soli
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
1/2 łyżeczki sody oczyszczonej
3 łyżki stopionego masła (lub oleju)
1 szklanka owoców jagodowych (dodałam borówki)

W misce wymieszać suche składniki: mąkę, cukier, sól, proszek do pieczenia i sodę oczyszczoną. W drugiej misce: mleko, maślankę, olej i jajka. Wymieszać obie części i dodać owoce.
Smażyć na patelni bez tłuszczu na złoty kolor.
Podawać z miodem, syropem klonowym lub jogurtem naturalnym.
Ja wybrałam miód ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz