2.02.2012

Na pocieszenie

Obawiałam się, że tak się stanie. Nie zdałam. Punkt dla ciebie filozofio, ale ja się odegram. Na zaliczenie muszę napisać esej. Esej filozoficzny...
Na pocieszenie zjadłam pralinki i zrobiłam koktajl. Mango było już zdecydowanie miękkie, a w zamrażalniku znalazłam pół pudełka lodów truskawkowych, które uchowały się od wakacji. Inspirowałam się tym przepisem.
Słoneczna słodycz na smutki, na tęsknotę za latem.
Koktajl z mango
trochę zmodyfikowany

1 dojrzałe mango
pół szklanki pełnego mleka (u mnie 2%)
pół szklanki lodów truskawkowych

Mango obrać i pokroić. Następnie zmiksować z mlekiem i lodami na jednolitą masę. Przelać do wysokiej szklanki i podawać posypany wiórkami kokosowymi.

13 komentarzy:

  1. Tak filozofia jest zła.. witaj w klubie osób, które ona pogrążyła!
    A koktajl pysznie wygląda:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, głowa do góry! Ładnie piszesz, masz głowę, zaliczysz. :)
    Po takim koktajlu nie masz wyjścia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :* Nie mam wyjścia, muszę zaliczyć :)

      Usuń
  3. myślałam, że to mango lassi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj, ale zobaczysz, uda Ci się na pewno i ładnie sobie to zaliczysz! trzymam kciuki mocno!

    OdpowiedzUsuń
  5. już ma taki wspaniały, pocieszający kolor... ach!



    http://www.karmel-itka.blogspot.com
    http://www.slodkakarmel-itka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie lubiłam uczyć się filozofii, ale przebrnęłam przez nią bez poprawek, już dwa razy. i oby nigdy wiecej..;-) koktajl jest super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Będzie dobrze, za drugim podejściem na pewno się uda. Trzymam kciuki! A koktajl musi być pyszny, jest taki słoneczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przykro mi że nie zdałaś, ale któż nie oblewa? :) Też mam poprawkę, egzamin pisemny z zadania otwartymi z fitogeografii... Napiszesz i będzie z głowy!
    Twój mus pychotaaaa! mango jadłam w tym roku pierwszy raz, tak bardzo mi smakowało!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny kolor :) chyba nigdy nie jadłam mango...

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję za miłe słowa :) Motywujecie i z takim wsparciem na pewno zdam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki słoneczny koktajl musi wywołać uśmiech na twarzy :)

    Filozofia...ja lubiłam, choć to dziwny i ciężki do zrozumienia przedmiot. Trzymam kciuki za esej!

    OdpowiedzUsuń
  12. Koktajl wygląda cudnie, pewnie tak samo smakuję. Muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń