8.06.2012

Euro 2012

Witajcie w ten emocjonujący dzień! Co prawda fanką futbolu nie jestem, ale przy okazji takich imprez jak Euro, chętnie śledzę wydarzenia w telewizji. I cóż, pierwszy mecz otwarcia za nami. Polska - Grecja 1:1, szkoda, że naszej reprezentacji nie udało się wygrać, ale remis też nie jest zły ;-)
Trzymam kciuki za naszych w następnych meczach.
Jutro wybieram się na grill, jednak zanim pojadę pokażę Wam smaczny omlet :-)
Podobała mi się ceremonia otwarcia. Barwna i hasło przewodnie: Respect

5 komentarzy:

  1. bardzo ładnie wszytko wyglądało! podobało mi się. szkoda, że nie wygraliśmy, bo był już moment, że miałam taką nadzieję. ale jak napisałaś; remis też nie jest zły. przynajmniej mamy ten 1 pkt. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie 2:1 dla naszych, ale masz racje remis nie jest zły! Ceremonia faktycznie bardzo barwna, mnie najbardziej się podobało gdy kibice utworzyli flagi krajów wszystkich drużyn grających w euro :)

    OdpowiedzUsuń
  3. E :) Euro mnie jakoś niezbyt obchodzi :) No, przynajmniej mamy autostrady :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście ceremonia otwarcia była bardzo fajna i barwna :) Ja jestem fanką piłki nożnej, więc z niecierpliwością czekam na wszystkie mecze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam większość meczy ;) Raj dla mnie ♥ Nie mogę się doczekać MŚ, LM, LE ♥

    OdpowiedzUsuń