12.04.2013

Włosy

Witajcie :-) Tak jak wczoraj pisałam, obcięłam włosy. Przyznam, że widok obciętych włosów na ziemi w salonie fryzjerskim był odrobinę smutny. Jednak zrobiłam to dla wzmocnienia i odświeżenia. Teraz mam nowy cel: zapuszczam jeszcze dłuższe niż miałam ;-) Na zdjęciach jest efekt przed i po. Wybaczcie małe nieogarnięcie na pierwszym foto, ale tak to już bywa z długimi włosami.
Żeby nie było, moje życie nie kręci się tylko i wyłącznie wokół włosów ;-) Tydzień pod względem zajęć miałam bardzo lekki, bo praktycznie oprócz wczorajszego niemieckiego i poniedziałkowej konferencji miałam sporo wolnego. W środę poszłam na darmo, bo okazało się, że wykład został odwołany... Bywa.
Z rzeczy bardzo istotnych: jest! Wiosna! Nareszcie ją czuję :D Co prawda dziś deszczowo, ale to taki wiosenny deszczyk z ciepłym powietrzem. Jutro podobno mają być pierwsze wiosenne burze. A w poniedziałek u mnie nawet 21 stopni! Jak miło :-)
Nie wiem czy to z powodu dzisiejszej aury czy może odzywa się mój niedobór magnezu, ale rano obudziłam się ze skurczami w łydkach i bólem w stopie. Myślałam, że jakoś po krótkim czasie przejdzie, ale okazało się, że ta boląca stopa jest spuchnięta... Nie wiem o co chodzi, bo nic sobie nie zrobiłam, nie upadłam ani nic z tych podobnych rzeczy. Chyba, że wędrowałam w nocy a nic nie pamiętam, haha. Mam jednak swoją teorię. To bunt stopy przeciwko obcięciu włosów.
O matulu, idę, bo zaczynam pisać od rzeczy. A! Dziś przecież Dzień Czekolady! Chciałam zrobić na śniadanie czekoladowe pankejki, ale... zaspałam. Mimo tego uczciłam ten dzień i zjadłam porcję czekolady.
Jedna z moich ulubionych. Milka bąbelkowa z karmelem :-)
Pięknego weekendu!

10 komentarzy:

  1. Śliczne włosy! Chciałbym mieć takie długie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :O gdzie znalazłaś taką czekoladkę ? świetnie wygląda :)
    + masz piękne włosy, dobrze czasem obciąć i pielęgnować na nowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekoladka była z Niemiec, dostałam w prezencie :-)
      Dziękuję! Owszem, czasami trzeba podjąć bardziej radykalne kroki ;-)

      Usuń
  3. widać, że masz zdrowe włosy w dobrej kondycji, ja też zapuszczam! kobieta to tylko w długich, wg mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja dążę teraz do Twojej poprzedniej długości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super czekoladka :D
    Włosy to włosy - odrosną ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Włosy miałaś naprawdę długie, ale jak dla mnie ta długość, którą masz teraz o wiele lepiej się prezentuje:) Lubię długie włosy, ale bez przesady.
    Właściwie to strasznie zazdroszczę Ci tak równych i prostych!

    A przepis na pudding dodałam na blogu!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz piękne włosy! Takie zadbane :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej ojej zawsze marzyły mi się tak piękne długie włosy *.* ale cóż nigdy nie będę takich miała ;(
    są śliczne i taaakie proste! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętam jak ja ścięłam swoje włosy, miałam mniej więcej takiej długości jak Ty teraz, poszłam na całość i obcięłam aż do szyi, ledwo sięgały za ucho. Zawsze ścinam pod wpływem impulsu i nie zdarzyło się jeszcze żebym żałowała decyzji :) Jak to mówią: włosy nie ręka - odrosną!

    OdpowiedzUsuń