11.09.2013

Śniadaniowy tydzień: środa

owsianka z jabłkiem, cynamonem i masłem orzechowym, zielona herbata

W ostatnich dniach zrobiło się chłodniej i deszczowo, zapachniało jesienią. Aż nabrałam ochoty na jesienne smaki. Wybrałam to klasyczne połączenie, jabłko plus cynamon. Oczywiście klasyka nie zawodzi, ale dorzuciłam jeszcze masło orzechowe. I było idealnie :-)
Ja nastroiłam się jesiennie, a od rana za oknem słońce. Lato zaczęło przeplatać się z jesienią. W takim razie sięgnę po maliny i zatrzymam trochę lata. W ogródku wciąż można zerwać te świeże i pachnące.

Trochę nostalgicznie się zrobiło, ale wczoraj nieźle się wystraszyłam. Wyobraźcie sobie, że ktoś zdewastował w mojej klatce, na prawie wszystkich piętrach, drzwi od windy. Hałas był tak okropny, że myślałam, że winda się rozlatuje. Zrobiło się zamieszanie, pod drzwiami rozbite szkło... Dobrze, że nikomu nic się nie stało.

11 komentarzy:

  1. Pyszne, jesienne smaki, nic dodać, nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widze ze jestes fanką masala orzechowego. Mozesz mi polecic firme z ktorej jest najlepsze ? O ogolnie owsianka w takim wydaniu az zacheca do zjedzenia :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, odkąd spróbowałam, w mojej kuchni zawsze jest słoiczek masła orzechowego ;-) Hm, nie próbowałam zbyt wielu, ale obecnie mam z Sante i jak najbardziej polecam. Dobre jest także z Felixa i w amerykańskim stylu z Lidla.

      Usuń
  3. pyszne śniadanko ;) a co do windy- to ludzka głupota naprawdę czasem mnie przeraża...

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że tez w mig pokochałaś tę miseczkę. Ja teraz nie potrafię jeść w żadnej innej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta miseczka jest cudowna <3 Taka urocza!

    OdpowiedzUsuń
  6. taka prosta owsianka, a taka smaczna! ulubione smaki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. pyszne śniadanko:) jak ja lubię tę miseczkę, słodka jest:)

    OdpowiedzUsuń