1.12.2013

Korzenny grudzień

Intensywnie pachnący, kolorowy, bajeczny. Grudzień! Zdecydowanie jeden z moich ulubionych miesięcy.
Każdego dnia będzie więcej i więcej aromatycznych, słodkich wypieków. Zacznę od marchewkowego piernika, na Barbórkę piernikowe serce, a później kolejne pierniczki, babeczki oraz praliny. Już nie mogę się doczekać aż to wszystko upiekę!
A na zdjęciu korzenne ludziki. Niestety, nie z mojego piekarnika ;-) Ale ja też zrobię swoich 'Ciastków'.

Pięknego, magicznego grudnia!

4 komentarze:

  1. ja też uwielbiam ten okres... dzisiaj nawet, śpiąc w moim studenckim mieszkaniu, miałam wrażenie, że jestem u siebie, otworzę oczy i zacznie się cały ten świąteczny harmider, który ma w sobie przecież tyle uroku !

    OdpowiedzUsuń
  2. korzenny grudzień - podoba mi się to hasło! będzie aromatycznie, będzie smacznie, będzie cudnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie mogę się doczekać aż zaprezentujesz te wszystkie wypieki!

    OdpowiedzUsuń