28.12.2013

Prezenty

Co takiego znalazło się w tym roku pod moją choinką? Z pewnością trafione i wymarzone prezenty od najbliższej rodziny oraz przyjaciółki. A cieszę się również, bo podarunki, które sprawiłam bliskim, także bardzo się podobają. To zaskoczenie i radość po ujrzeniu zawartości paczuszki jest bezcenne.
Spełnienie mojego marzenia z dzieciństwa! Kiedyś panowała moda na Polaroid i pamiętam jak bardzo chciałam mieć taki aparat. Niestety, nie doczekałam się, moda minęła, aparaty zniknęły. Ale szczęśliwym trafem powróciły w nowej wersji i Gwiazdor spełnił moje marzenie :-))
Jednak moje prezenty zdecydowanie zdominowała biżuteria. I w moim przypadku to strzał w dziesiątkę. Bo prawda jest taka, że osobiście prawie w ogóle nie kupuję wisiorków czy bransoletek, a większość tego co posiadam, otrzymałam. Jedyne co sobie od czasu do czasu zakupię, to kolczyki. Dlatego takie prezenty tym bardziej cieszą, a i na pewno się przydadzą.
Oczywiście nie zabrakło czegoś słodkiego i do poczytania, zainspirowania :-)

9 komentarzy:

  1. Widzę że i Ty zabrałaś się dzisiaj do pokazywania prezentów jak ja ! :)
    Świetne prezenty a ta bransoletka skradła moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Polaroid! Moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a u mnie nie ma prezentów... buuu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie wpisy :) Cudne prezenty :) A u mnie prezenty żadne praktycznie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne prezenty! Też zawsze chciałam taki aparat. Nie wiedziałam, że takie produkują! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny prezent!! sama od paru lat przeglądam polaroidy, świetne aparaty i również jedno z moich pragnień :) widać, że twój Gwiazdor wiedział o czy marzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Palaroid! ♥ Może też kiedyś się go doczekam... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Ci zazdroszczę aparatu Basiu! :) Będzie idealny na sylwestrową imprezę :D

    OdpowiedzUsuń