20.12.2013

Świąteczna owsianka, wolne!

piernikowa owsianka z miodem i mandarynką

Przerwa świąteczna rozpoczęta! Wczoraj byłam na ostatnich zajęciach w tym roku i od dzisiaj liczą się tylko końcowe porządki i przygotowania. Niedługo wybieram się po ostatnie prezenty, a wieczorem piekę. Ciasto na piernik leżakowało prawie sześć tygodni i już czas :-) A oprócz tego mam w planach Panforte. Tak w ogóle, to muszę się uwijać z wypiekami, bo mama zapowiedziała, że w weekend zajmuje kuchnię. Ale może uda mi się gdzieś jeszcze pomiędzy jej gotowaniem upiec jakieś ciasteczka ;-))

Znów miałam przerwę w owsiankach, więc dziś przygotowałam sobie świąteczną wersję. Z dodatkiem przyprawy do piernika i słodyczą miodu oraz mandarynki. Owsiankę dołączam do akcji julu$.
Miłego świątecznego weekendu!

11 komentarzy:

  1. Klimatyczne zdjęcia i śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierniczkowe smaki, mandarynki, ta urocza miseczka... Jest słodko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, miło, że ktoś jeszcze dołączył do mojej akcji! ;) Owsianka super - prawdziwe świąteczne smaki.
    (zaczynam obierać mandarynkę)
    Fajne wypiekowe plany na Święta. Ja mam do zrobienia resztę pierniczków, piernik i makowiec.
    Miłego popołudnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapach takiego śniadania najlepszy, nie wspominając już o smaku <3

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za przypomnienie o piernikowej owsiance :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście bardzo świąteczna! Urocze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mandarynki kojarzą mi się ze świętami :) <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też właśnie wróciłam do domu - 5h w pociągu! Cieszę się na to świąteczne szaleństwo :) Ale owsianki zamieniam na kanapki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ta miseczka!!! :) a mandarynki uwielbiam, jadłabym codziennie po 5 kg :D

    OdpowiedzUsuń
  10. cześć, jak tam mija przedświąteczny czas? :)
    Chciałam Cię poinformować, że umieściłam miniaturki Twojej owsianki w podsumowaniu mojej akcji.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń