15.12.2013

Torcik Milka

Dzisiejszego popołudnia rozpływałam się nad cudownie czekoladowym torcikiem z czekoladą Milka...
Czasami można sobie pozwolić na nieco większe ilości kalorii i zjeść tort bez szczególnej okazji ;-) A to cudo jest wprost od Conditorei Coppenrath & Wiese. Ktoś chce łaciaty kawałek? Jeszcze zostało ;-)

No i weekend nam się kończy. Jak zwykle za szybko, ale przynajmniej go nie zmarnowałam. Jestem z siebie dumna, bo nareszcie zrobiłam porządek w szafie, tak! O rety, nawet nie wiecie ile czasu to odwlekałam...
W końcu wszystko leży na swoim miejscu i nie muszę wpierw wywalać połowy zawartości, aby do czegoś się dokopać. Teraz widzę, co i gdzie, ładnie złożone. Efektem całego przeglądu garderoby były dwa wory nieprzydatnych już rzeczy. I z przyjemnością otwieram drzwi, bez obaw, że coś na powitanie wypadnie :-))
Skoro ta część porządków już za mną, nadszedł czas na resztę pokoju. Czuję, że mogę również uzbierać mały stosik do wyrzucenia. Stare gazety i inne papiery czekają.

Dobranoc!

11 komentarzy:

  1. ale bosko wygląda ten tort! ja chcę! ja chcę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Torcik wygląda super !!! ale szkoda że zabrakło przepisu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kupny torcik, Basia napisala ;)

      /Aggie

      Usuń
  3. Ja piszę się na kawałek ! Bosko wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też bym chętnie zjadła kawałek mimo późnej pory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Codziennie ktoś obchodzi urodziny, więc okazja jest! :D :D
    Wspaniały tort!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze jest? Ja poproszę! Mogą być nawet dwa, nie obrażę się. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany, jakie ciacho, aż ślinka cieknie na jego widok :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za tortami, ale gdyby ktoś mi zrobił taki w urodziny, poprosiłabym o cały drugi dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń