13.12.2013

I gdzie ten śnieg

Tylko na moim kubku widnieją płatki śniegu, a za oknem brak. I póki co nic nie zapowiada, aby miało się to zmienić. Przeglądałam dzisiaj prognozę pogody dla mojego miasta i w Wigilię ma być osiem stopni na plusie (!). Na pewno coś jeszcze się pozmienia w tych przewidywaniach, ale szanse na białe święta są raczej bliskie zeru. No trudno, już nie raz tak bywało. A kubek i urocza, dekoracyjna babeczka to spóźnione prezenty Mikołajkowe, które sama sobie wybrałam :-))
Kolejny weekend wita i to przedostatni grudniowy przed świętami. To oznacza, że pora poważnie zabrać się za porządki w swoim pokoju. Powinnam już to dawno zrobić, a jak zwykle zostawiam na ostatnią chwilę. Cała ja. Mam nadzieję, że u Was lepiej z organizacją czasu ;-)

Miłego weekendu!

9 komentarzy:

  1. Śniegu nie ma, a co gorsza, wcale się na niego nie zapowiada! No ale jeżeli nic nie można na to poradzić, nie ma co się smucić :) Zawsze zostają piękne ozdoby-śnieżynki :)
    Piękny kubeczek, też się na niego czaję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kubeczek, muszę sobie też jakiś nowy w tym roku sprawić:). Dla mnie może nie być śniegu, jazda samochodem to istna katorga ale już wspominałam o tym.

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. może jeszcze napada nam śniegu na święta:) pyszne babeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie z organizacją czasu jeszcze gorzej. W dodatku staram się jednocześnie sprzątać, piec pierniki, planować wigilijne menu... No i nie mam jeszcze prezentów.
    Cóż, jakoś to będzie! :)
    Kubek śliczny, trochę się do niego przymierzam - może pod choinką znajdę taki? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten kubeczek jest świetny, ja mam z tej kolekcji miseczkę <3
    no tak... pora na porządki! ale gdzie ten śnieg ... ? !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety zapominam o organizacji swojego czasu.
    Nawet jak coś postanowię to zapomnę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No, wkoncu jakas dobra wiadmosc - brak sniegu.

    Aggie

    OdpowiedzUsuń
  8. też już tęsknie za śniegiem :(

    OdpowiedzUsuń