17.02.2011

17 lutego 2011 Światowy Dzień Kota

Hej, co u Was słychać? U mnie bywało lepiej. Jestem zła przede wszystkim na siebie. Jakaś nieudana ze mnie osoba :( Wierzę, że w końcu wszystko dobrze się ułoży.
Zostawiając te smutki, dziś mamy Światowy Dzień Kota! :D Te cudowne stworzenia mają swój dzień i ja jako ich ogromna miłośniczka nie mogę o tym nie napisać. Mimo, że własnego kociaka jeszcze nie posiadam.. to mam nadzieję, że już całkiem nie długo to się zmieni ;) Kocham te zwierzątka i od lat marzę, aby stać się właścicielką jednego z nich.
Niedawno odkryłam przeurocze i zabawne historyjki o kocie Simona autorstwa Simona Tofield'a. Zaopatrzyłam się w kalendarz z tym kotem w roli głównej i teraz przez cały rok będzie mi towarzyszyć :)
Oficjalna strona, na której m.in. można obejrzeć przygody tego psotnika. Totalnie mnie zauroczył *.*

1 komentarz:

  1. Nawet nie wiedzialam ze jest taki dzien :P ale teraz to jest mnostwo roznych, powymyslali jakies :D
    a kotka juz mialas miec dawno:P ja tam wole pieska :D

    OdpowiedzUsuń