4.04.2011

4 kwietnia 2011

Kolejny dzień spędzony w domu. Muszę w końcu gdzieś wyjść, bo okropnie się rozleniwiłam. Chyba wiosenne przesilenie mi dokucza. W jednym na szczęście nie jestem leniem. Gotowanie. Piekę i robię desery, a kolejny przepisy wciąż czekają na wypróbowanie. Dopiero wiosna się rozpoczęła, a mnie tęskni się za latem. Mimo, że sezon na truskawki rozpocznie się za jakieś dwa miesiące, to ja już je zajadam. Oczywiście mrożone. Dodaję do płatków na śniadanie, miksuję z mlekiem i innymi owocami na koktajl albo robię puree. W każdej postaci są bardzo smaczne.
Chciałabym zaprezentować świetny deser, który przygotowuje się bardzo szybko. Jest lekki, ale sycący. Przepis znalazłam na blogu Moje wypieki. W mojej wersji są wcześniej już wspomniane truskawki, jogurt naturalny i ciastka owsiane Złotokłose kokosowe.

Sos truskawkowy z jogurtem naturalnym i ciastkami owsianymi

Składniki:
  • 250g truskawek mrożonych lub świeżych
  • 4 łyżeczki cukru pudru
  • kilka ciastek owsianych, pokruszonych (użyłam Wiatraczki Złotokłose kokosowe)
  • 500g jogurtu naturalnego
Truskawki z cukrem pudrem zmiksować na gładki sos. Przygotować szklanki i do każdej nałożyć po 2 łyżeczki sosu truskawkowego, na to kilka łyżek jogurtu i posypać pokruszonymi ciastkami, i jeszcze po jednej warstwie truskawek, jogurtu i ciastek.
 

4 komentarze:

  1. ooo jak smakowicie :D gotuj mi xD

    OdpowiedzUsuń
  2. ale pięknie wygląda :D witam rówieśniczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ronnetta, bardzo chętnie coś dla Ciebie ugotuję ;) Jak przyjadę w odwiedziny, to coś Ci przywiozę.
    Duś, dziękuję i witam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobie dla rodzicow i Amelki jak przyjada na swieta :D

    /Aggie

    OdpowiedzUsuń