26.11.2011

Wciąż czekam

Czekam na grudzień i ten magiczny czas. Czekam na choinkę, kolorowe lampki, bombki, świąteczne słodkości i zakupy. Umilam dni ulubionym cappuccino z czekoladą o smaku orzechowym. A do tego lekki deser z chrupiącymi płatkami migdałów.
Czekam.. na coś najważniejszego.
Lekki deser z bananami i jogurtem
znalazłam na Moje Wypieki

1 dojrzały banan, pokrojony w plasterki
kilka łyżek jogurtu greckiego
garstka podprażonych płatków migdałów

W salaterce układać warstwowo: banany, jogurt, migdały, banany, jogurt, migdały...

7 komentarzy:

  1. eh tez nie mogę się już doczekać świąt!! robienia paczek, ubierania choinki, pieczenia ciasteczek ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, nie, nie! Nie byłam u Ciebie naprawdę od przedwczoraj, a dzisiaj też płatki migdałowe u mnie :)
    Fajny deserek, jeszcze nie jadłam greckiego jogurtu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, a widzisz! Jak ja mogłam zapomnieć o takim deserze! Dawniej często go jadłam, teraz, z racji tego, iż za oknem mróz, jem desery w cieplejszych wersjach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dusia to chyba telepatia ;)
    Monica, desery z jogurtem greckim są bardzo smaczne i proste. Ja dopiero niedawno go odkryłam :)

    OdpowiedzUsuń