24.02.2012

Udało się!

Poprawka z filozofii zaliczona! I to nawet na 4 :-) Ale ile się wczoraj zestresowałam... miałam okropny ścisk żołądka, nie mogłam usiedzieć na miejscu, po prostu nie wiedziałam już co mam robić. Czas się dłużył i dłużył, miałam złe przeczucia. Na szczęście wszystko potoczyło się zupełnie inaczej niż przypuszczałam. Teraz pozostały mi dwa wpisy, które powinnam uzyskać w poniedziałek i nareszcie będę mogła oddać indeks.
Obiecałam rodzince, że jak zaliczę cały pierwszy semestr, to upiekę mój pierwszy tort. Cóż, będę musiała dotrzymać obietnicy ;-) Jednak zanim to nastąpi, jutro przygotuję coś innego. Mam nowe foremki, które Mama kupiła już jakiś czas temu, ale jeszcze nie miałam okazji ich wykorzystać. Będzie małe, słodkie, owocowe :-)

Czy u Was też jest taka fatalna pogoda? Duży plus, że jest ciepło, u mnie było nawet 12 stopni, ale do tego bardzo mocno wieje i pada.
Gratisowo mała Basia ;-) Miałam tutaj około dwóch lat.

9 komentarzy:

  1. no u mnie w warszawie fatalnie wieje ...
    pozdrawiam cieplutko!
    szana-banana
    www.gastronomygo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Gratuluję zdania egzaminu! Wiedziałam, że Ci się uda ;) U mnie wieje przeokropnie, jak to na Pomorzu, ale na szczęście cały dzień nie padało i nawet świeciło trochę słoneczko, przez co zrobiło się tak wiosennie i miło:) PS Śliczna ta mała Basia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. co za słodziak na zdjeciu! ;-) gratuluję Ci!! super, że masz to już za sobą! mmmm tu w krakowie też pogoda przeokropna- pada, wieje, pełno chmur... nie mam na nic ochoty przez tę pogodę ;-(

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję! tort zaliczeniowy będzie na pewno zacny :)
    a mała Basia przeurocza :D
    u mnie (centrum) pogoda też wstętna...

    OdpowiedzUsuń
  5. Domowe torty rządzą ciastami, więc koniecznie zrób. Gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje!Też zdałam poprawkę na 4! :) No to czekam na tort i jutrzejsze coś :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje!
    ojej, a mała Basia jaka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje! wysoko zaliczone. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak miałaś 7 to byłaś niemal identyczna :D

    OdpowiedzUsuń