26.02.2013

Nowości w mojej kuchni

Dziś będzie o tym co nowego pojawiło się w moich skromnych kuchennych progach. W piątek otrzymałam wspomnianą kilka dni temu paczkę, a w niej ciekawe rzeczy. Pierwszą z zamówionych są słoiki do przetworów, które nadają się również do zapiekania, serwowania i przechowywania. Spodobała mi się ich wszechstronność, bo latem nie tylko zrobię własny dżem, ale upiekę w takiej nietypowej formie ciasto. W zestawie są także kauczukowe uszczelki, klamry zamykające i propozycja przepisu na placek.
Druga nowość, to blacha do pieczenia ciastek na patyku. Jeden z ostatnich hitów, czyli cake pop kusi mnie odkąd tylko ujrzałam w internecie. Miałam zamiar zrobić takie ciastkowe lizaki już w zeszłym roku, ale jak zawsze coś mi przeszkadzało. Teraz mam pomoc w postaci owej blachy, więc nie powinnam mieć większych problemów. Za jednym razem otrzymamy 12 ciastek w trzech różnych kształtach: kula, serce i kwiat. Oprócz blachy dołączono dwa uchwyty na ostygające ciastka, służące również do delikatnego zdobienia, 60 patyków i propozycję przepisu. Obie rzeczy zakupiłam w Tchibo ;-)
Wszystko wygląda fantastycznie i już nie mogę się doczekać aż wypróbuję :-) A Wam jak się podoba?
Ten wpis jest pierwszym z etykietą Kuchnia i w tej zakładce będą pojawiać się moje nowe kuchenne nabytki.

7 komentarzy:

  1. Świetne te nowe nabytki :)
    Czekam, aż się pochwalisz cake popsami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te słoiki, ja kupiłam od razu 2 komplety, bo mozna w nich piec :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cake pops jakoś nigdy mnie za bardzo nie nęcą, ale te słoiki są genialne, uwielbiam robić domowe przetwory i ciągle brakuje mi ładnych naczynek.

    OdpowiedzUsuń
  4. No, mi się bardzo podoba! Już nie mogę się doczekać Twoich kulinarnych poczynań :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne te słoiczki. Ładnie wyglądają i są bardzo przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no słoiczki naprawdę pierwsza klasa, bardzo podoba mi się ich wielorakie zastosowanie :)

    OdpowiedzUsuń