8.12.2013

Ołówek w dłoń!

Ile to już czasu nie rysowałam? Zbyt długo! Wciąż i wciąż sobie powtarzałam, że muszę się w końcu ruszyć. Przecież tak to lubię i chyba całkiem nieźle mi wychodzi. A w ostatnim czasie nie jedna osoba dopytuje się mnie kiedy coś dla nich narysuję. I... powróciłam! Otworzyłam blok, wzięłam ołówek do ręki i znów tworzę.
Postaram się tutaj zamieszczać swoje prace, tak, jak robiłam to już kiedyś. Mam nadzieję, że Wam się spodoba :-))
Dzisiejszy rysunek na szybko, wzorowany na disnejowskiej Roszpunce ;-)
A moje wcześniejsze rysunki możecie zobaczyć klikając etykietę Rysowanie.

8 komentarzy:

  1. Masz talent! Chciałabym umieć rysować...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty też rysujesz? Piątka! :) Uwielbiam kreślić jakieś postacie w wolnej chwili. Mam nadzieję, że będziesz często zamieszczać tu swoje rysunki, chętnie pooglądam :) Ja swoje chowam do szuflady ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piątka! :-) Ale, hej! dlaczego chowasz? Chciałabym zobaczyć kiedyś Twoje rysunki, na pewno nie musisz ich ukrywać ;-)

      Usuń
  3. Przepięknie rysujesz :) Masz talent !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale przepiękne *.*
    Masz talent! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty zdolniacho, pięknie Ci to wychodzi. Pokazuj, z przyjemnością obejrzę Twoje pracę!.

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam na więcej tak pięknych rysunków :) masz talent ! chcę podziwiać twoje prace ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za tak miłe komentarze! :-))

    OdpowiedzUsuń