4.01.2014

Pyszne i sycące

Mamy pierwszy weekend w nowym roku, choć nie wyczekiwałam go aż tak bardzo, bo czwartek i piątek miałam jeszcze wolne. Dopiero we wtorek wybieram się na zajęcia. Ale przede mną trochę roboty, co, nieco mnie przeraża. W końcu sesja już blisko i równie ważny licencjat. Tak więc, muszę się zmobilizować. bo inaczej będzie marnie. A przyznam, że ponad dwa tygodnie wolnego rozleniwiło mnie i trudno wrócić do rzeczywistości ;-)
A na razie umilam sobie czas bardzo smacznym musem jogurtowym z płatkami, o którym więcej napiszę jutro :-)

4 komentarze:

  1. O, no to czekam, co to za mus o bardzo atrakcyjnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja mam wolne aż do czwartku, tzn, sama sobie robię ;) chciałabyś zobaczyć minę mojej siostry, jak zobaczyła twoje płatki ;d z pewnością by ci je pożarła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mus jogurtowy pyszniasty! To z truskawkami, malinami? Ja zajęcia dopiero w środę mam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten mus ma takie śliczny dziewczęcy kolorek ;)
    No fakt to wolne strasznie rozleniwiło :)

    OdpowiedzUsuń