4.06.2015

Smaki czerwca

Mój ulubiony miesiąc już od kilku dnia na kartkach kalendarza. Wiąże z nim wiele miłych wspomnień, ciepłych, słodkich, beztroskich. Będąc małą dziewczynką wyczekiwałam niecierpliwie Dnia Dziecka, z nadzieją, że otrzymam upragnioną lalkę lub inną zabawkę. Teraz rozglądam się za naszymi pierwszymi, polskimi truskawkami, a kiedy już je dostanę, objadam się bez końca. Czerwiec to dla mnie czas pewnych zmian, połowa roku, w której zaczynam coś nowego. I tym razem jest nie inaczej. Coś się dzieje, może się uda, ale nie chcę zapeszać.
Letnie smaki zdążyłam już wypróbować w postaci czekoladek Ritter Sport. Mamy trzy do wyboru: truskawka mięta, maślanka cytryna i mrożona kawa. Osobiście zostałam fanką tej drugiej. Delikatne, a zarazem kwaskowe nadzienie idealnie smakuje oblane białą czekoladą. To świetna inspiracja dla letnich deserów.

7 komentarzy:

  1. Myślę, że czerwiec jest taki wyjątkowy ze względu na to, że to połowa roku, taki półmetek, w którym można jeszcze sprawić żeby ten rok był udany. Truskawki to też ogromny plus rzecz jasna :D
    Ja z kolei jestem fanką mrożonej kawy, dlatego z chęcią sięgnęłabym właśnie po ten smak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nadal nie wierzę, że minęło aż pół roku!!! Dla mnie truskawy wygrywają z czekoladą <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem te letnie limitki są mega nie w moim stylu. Kawa jest paskudna, pisałam nawet recenzję. Mięta to coś okropnego i nie jestem w stanie przełknąć, więc ta czekolada odpada, a cytrynowego smaku nie lubię więc...tym limitkom podziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te dwie (oprócz truskawkowej, bo nie lubię truskawkowych słodyczy) nawet mnie kusiły, do momentu spróbowania innych limitek od RS - stwierdziłam, że są niewarte zachodu. Klasyczne, pełne tabliczki z orzechami z chęcią spróbuję, wszelkie limitki raczej będę omijać.

    OdpowiedzUsuń
  5. jak prześlicznie malujesz ^^ to dziewczynka z jakiejś bajki, albo może z anime? naprawdę jest urocza <3 a ritterki... nie muszę komentować, za pewnie domyślasz się co chce powiedzieć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :-) Postać jest z anime ;-). Domyślam się, hahaha :D

      Usuń