22.01.2012

Vila&Sisters Point

Nowości w szafie, czyli spodnie i sweter. Obie rzeczy pochodzą z Bubbleroom. Jak zwykle skorzystałam z wyprzedaży i choć miałam obawy czy spodnie będą pasować, to jestem bardzo zadowolona. Ryzyko kupowania przez internet zawsze jest, a w szczególności jeśli chodzi o buty i wszelkie dolne części garderoby.
Upodobałam sobie markę Sisters Point, to już drugi ciuch jaki posiadam - pierwsza była sukienka. Sweter jest luźny, z długim rękawem i pasuje równie dobrze do dżinsów jak i spódnicy. Natomiast spodnie Vila są u mnie pierwszymi tego typu, czyli  bawełniane z wysokim stanem i bardziej letnie. Muszę trochę poczekać zanim je założę.

9 komentarzy:

  1. Sweterek ladny, jednak wybralabym w innym kolorze :D

    /Aggie

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny sweterek. ja się jeszcze nie odważyłam na ubraniowe zakupy w internecie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pogodny sweterek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja też bardzo lubię ubrania z Sisters Point i Vili, są oryginalne i świetnie się je nosi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny sweter, spodenki tez wyglądają na fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię tę markę - Vila, mam sporo sukienek (zamawiam z Allegro).

    Sweterek uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aggie gdyby był jeszcze inny kolor, to może i bym wzięła, ale ten był jedyny dostępny ;)

    Dominika, nie ma się co bać, jest dużo korzystnych przecen i oryginalnych rzeczy :)

    kruszyna i Monica, o, fajnie wiedzieć, że też lubicie te marki. Zgadzam się, ubrania są oryginalne i widać, że są dobrej jakości.

    OdpowiedzUsuń